تنظیم شیر فشار شکن پیلوت دار

شیر فشار شکن پیلوت دار

در خطوط انتقال آب به خصوص نواحی دارای اختلاف ارتفاع زیاد امکان به وجود آمدن مشکلاتی و خرابی و یا خارج شدن از تنظیم در شیرهای فشار شکن وجود دارد که این موارد و مواردی از قبیل شکستگی های فراوان در خطوط و شبکه موجب نارضایتی های مشترکین می شود . از این رو لازم است تا اقدامات اساسی ، عملی و سریع برای تعمیر ، عیب یابی و تنظیم شیر فشار شکن صورت گیرد .

تنظیم شیر فشار شکن

برای تعمیر و تنظیم شیر فشار شکن می توانید از تیم حرفه ای شرکت جاسه کیس یاری بگیرید .

در این مقاله آموزش هایی نیز در زمینه تنظیم شیر فشار شکن آورده شده است تا نیروهای فنی قادر به انجام کارهای معمول و مورد نیاز باشند  .

شروع آموزش  تنظیم شیر فشار شکن آب

  • ابتدا در مرحله اول باید شیرهای زیر مانومتر را باز نمایید .
  • پایلوت را با برداشتن درپوش پایلوت و شل کردن مهره پیچ آن تنظیم کنید .
  • به منظور زیاد کردن فشار پایین دست فقط لازم است تا پیچ سر چهار گوش را در جهت حرکت عقربه های ساعت بجرخانید .
  • به منظور کم کردن فشار پایین دست نیز لازم است ته پیچ سر چهار گوش برخلاف حرکت عقربه های ساعت چرخانده شود .
  • با محکم کردن پیچ سر چهار گوش با آچار مانع از خارج شدن شیر از تنظیم شده و در پوش را بگذارید .
  • سپس شیر های گازی زیر مانومتر را ببندید .

نکته قابل توجه در تنظیم شیر فشار شکن

باید این نکته در نظر گرفته شود که شیرهای گازی قبل و بعد از پایلوت باید در موقع بهره برداری شیر فشار شکن همیشه به طور کامل باز باشند .

بستن کامل شیر فشار شکن

باز کردن شیر گازی قبل از پایلوت و بستن شیر گازی بعد از پایلوت از مواردی می باشد که در بستن کامل شیر فشار شکن باید انجام شود . با این کار بعد از مدتی شیر فشار شکن بسته می شود .

نکته قابل توجه

به منظور جلوگیری از ایجاد ضربه آبی لازم است تا از بستن سریع شیر گازی قبل از پایلوت ( سمت بالا دست ) خودداری شود . زمانی که شیر گازی قبل از پایلوت بسته می شود ، شیر فشار شکن به طور کامل باز می شود و فشار بالادست و پایین دست یکسان می شوند و در نتیجه امکان صدمه دیدن لوله در این صورت وجود دارد .

شرکت جاسه کیس در زمینه نصب و راه اندازی ، سرویس و تعمیر و تنطیم شیرهای کنترلی از قبیل شیر فشار شکن ، شیر اطمینان ، شیر کنترل پمپ و … با استفاده از کادر مجرب و حرفه ای و متخصص ارائه خدمات می دهد . برای بهره مندی از خدمات این شرکت کافی است تماس برقرار نمایید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم را انجام دهند .

خرید ، خدمات تعمیر و تنظیم شیر آلات

برای خرید قطعات و خدمات تعمیر و تنظیم شیر آلات می توانید با کارشناسان ما با استفاده از شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کرده و ضمن دریافت مشاوره های لازم پیش فاکتور را نیز تهیه نمایید .

شما می توانید شیر های فشار شکن چدنی فلنچ دار از سایز 2 اینچ ، 3 ، 4 ، 5 اینچ به بالاتر را در مارک های مختلف از قبیل میراب ، مکانیک آب ، هفتم تیر و …. را با قیمت مناسب و کیفیت عالی از ما خریداری نمایید .

در این شرکت علاوه بر ارائه پیش فاکتور اقلام درخواستی شما ، شیر اتصال پیشنهادات مشابه را نیز به شما ارائه خواهد داد .

تعمیر و تنظیم پایلوت

در صورتی که شیر کنترلی شما قابل تنظیم نباشند و نیاز به تعمیر و عیب یابی داشته باشد ف می توانید با ما تماس بگیرید . با این کار تیم تخصصی شیر اتصال در محل حاضر می شوند و به عیب یابی و تعمیر شیر های مورد نظر می پردازند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *