فشار شکن رزوه ای

سوالات بسیاری در مورد فشار شکن رزوه ای و تاثیر آن در صورت بالا بودن فشار آب منطقه بر لوله ها و اتصالات و… وجود دارد . در این مقاله می خواهیم فشار شکن رزوه ی و انواع آن را مورد بررسی قرار دهیم.

شیر آلات فشار شکن دارای انواع مختلف در سایز های مختلف می باشند که قابل استفاده در لوله های خانگی و صنعتی می باشند . فشار شکن های سایز یک دوم ، سه چهارم ، یک اینچ ، یک و نیم اینچ ، دو اینچ به صورت رزوه ای می باشند و معمولا در جنس برنجی یا آلیاژ برنج تولید و عرضه می شوند . فشار شکن های سایز بزرگتر 2 اینچ ، 3 اینچ ، 4 اینچ به صورت فشار شکن فلنچ دار می باشند و جنس آن ها چدن خاکستری یا چدن داکتیل می باشد .

نصب و استفاده از فشار شکن های رزوه ای یا چدنی در مواقعی که فشار آب بیش از نیاز باشد و موجب ایجاد مشکلاتی در اتصالات و سیستم ها و دستگاه ها شود ، می تواند مشکلات را از بین ببرد . در صورتی که خطوط از سایز 2 اینچ بزرگتر باشد ، فشار شکن فلنج دار باید استفاده شود و اگر خطوط کمتر از 2 اینچ باشد نوع رزوه ای به کار برده می شود .

شیر فشار شکن رزوه ای

در خطوط انتقال آب ، فشار ورودی متغیر و زیاد می باشد و فشار آب خروجی نیز در صورت نداشتن شیر فشار شکن با  سرعت بال خارج می شود . بنابراین برای اینکه فشار زیاد مشکلاتی در خطوط انتقال ودستگاه ها و لوله ها و … ایجاد نکند نیاز هست تا فشار خروجی ثابت باشد . استفاده از شیر فشار شکن موجب می شود تا فشار خروجی ثابت و با بار کم باشد و از بروز مشکلات جلوگیری نماید  .

فشار شکن های رزوه ای از انواع شیر فشار شکن می باشند که جنس آن ها معمولا از برنج  یا آلیاژ برنج می باشد و اتصالات آن ها به صورت رزوه ای می باشد .  تولید و عرضه این شیر ها در سایزهای یک دوم اینچ ، سه چهارم اینچ ، یک اینچ ، یک و یک چهارم اینچ می باشند . شرکت های محدودی وجود دارند که شیرهای فشار شکن با کیفیت تولید می کنند .

انواع فشار شکن رزوه ای

انواع متفاوتی از این نوع فشار شکن ها وجو دارند که دو نوع پیستونی و دیافراگمی عمده تولیدات این فشار شکن ها را شامل می شود . در این فشار شکن ها یک فنر دقیق بالای پیستون یا دیافراگم وجود دارد که با وارد نمودن نیرو به دیافراگم ، موجب عبور میزان خاصی از آب از شیر فشار شکن می شود . بنابراین می توان با تنظیم نیروی این فنر ، فشار خروجی فشار شکن را روی میزان دلخواه تنظیم نمود . به طور معمول فشار خطوط آب در شهر ها دو تا چهار بار می باشد و بیش از آن موجب سختی در مصرف آب می شود .

تماس با ما

 این نوع از فشار شکن ها در مارک های مختلفی تولید می شوند و از کشور های مختلفی وارد می شوند و قیمت آن ها با هم متفاوت می باشد . اما برخی از آن ها علاوه بر این که کیفیت مناسبی دارند از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشند . برای خرید فشار شکن رزوه ای با کیفیت بالا شما مشتریان عزیز می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید . همکاران ما در بخش فروش شما را راهنمایی کرده و قیمت های روز را در اختیارتان قرار خواهند دارد . شما می توانید با اطمینان خاطر خرید تکی و عمده خود را از شرکت جاسه کیس انجام دهید

برای دریافت مشاوره رایگان و یا خرید فشار شکن آب با شماره 04191010305 تماس داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *