3 دلیل برای نصب شیر فشار شکن

3 دلیل برای نصب شیر فشار شکن

شیرهای فشار شکن یک محصول قوی و قدرتمند هستند. آنها معمولاً در پس‌زمینه پنهان می‌شوند، آنها برای کمک به محافظت از مخازن تحت فشار در برابر ایجاد فشار زیاد طراحی شده اند. بنابراین، چرا باید یکی را نصب کنید؟

در این مقاله ، ما سه دلیل را پوشش خواهیم داد که معتقدیم باید شیر فشار شکن را نصب کنید و به این موضوع بپردازیم که شیر فشار شکن چیست و هدف اصلی آن است.

3 دلیل اصلی نصب شیرهای فشار شکن

  1. در زمان صرفه جویی می کنند

زمان برای همه ما مهم است. وقتی می‌توانیم با دوستان یا خانواده در حال معاشرت باشیم، نمی‌خواهیم وقت خود را برای فرآیندهای نصب طولانی تلف کنیم. نصب شیرهای کمکی آسان است و در وقت شما صرفه جویی می کند.

شیر فشار شکن یک وسیله ایمنی است که از فشار بالاتر از حداکثر فشار کاری مجاز جلوگیری می کند. یک شیر فشار شکن از پمپ یا لوله ها در برابر هرگونه انسداد در خط محافظت می کند. انسداد ممکن است به دلیل بسته شدن تصادفی یک شیر خاموش ایجاد شود. در صورت عدم نصب شیر تخلیه و فشار داخل مخزن فشار بیشتر از ظرفیت، خرابی شدید سیستم به وجود می آید.

دلایل اصلی نصب شیر فشار شکن

بخش مهمی از فرآیند نصب این است که اطمینان حاصل شود که لوله تخلیه را به درستی به زهکشی کف باز یا منطقه امن دیگری که می تواند ظرفیت پمپ ها را تحمل کند، هدایت کرده اید. شیرهای کمکی هرگز نباید درپوش یا پلاگین باشند، همیشه باید جایی برای تخلیه آب اضافی وجود داشته باشد. لوله تخلیه نیز باید از شیر به سمت پایین باشد. همانطور که در تصویر مشاهده می شود، فلش هایی وجود دارد که در هنگام نصب باید دنبال شوند تا اطمینان حاصل شود که شیر فشار شکن به درستی قرار گرفته است.

هنگامی که مقدار معینی فشار شروع به ایجاد می کند، شیرهای کمکی باز می شوند. هنگامی که فشار در یک سطح خاص قرار گرفت، شیر تخلیه وارد می شود و سرریز فشار را آزاد می کند و اساساً مخزن فشار شما را از انفجار نجات می دهد.

  1. مقرون به صرفه هستند

صرفه جویی در پول ممکن است مهم باشد، اما داشتن محصولات با کیفیتی که بتوانید به آنها اعتماد کنید نیز مهم است. شیرهای فشار شکن را می توان در فولاد ضد زنگ، برنج و پی وی سی یافت که اطمینان حاصل می کند که یک شیر فشار شکن برای هر کاربرد وجود دارد. شیرهای فشار شکن هزینه اولیه پایینی دارند و می توانند تا حد زیادی در هزینه شما صرفه جویی کنند.

انتخاب یک شیر فشار شکن که بتواند حداکثر فشار را زیر فشار طراحی سیستم حفظ کند، مهم است. شما می توانید این را با پیدا کردن حداکثر درجه فشار مخزن فشار تعیین کنید. این بسیار مهم است زیرا وظیفه شیرهای فشار شکن این است که فشار اضافی را در صورتی که فشار داخل مخزن از مقداری که می تواند تحمل کند بیشتر شود، کنترل کنند. اگر قابلیت شیرهای کمکی بالاتر از توانایی مخازن باشد، قبل از اینکه شیر کمکی بتواند کار خود را انجام دهد، مخزن می ترکد. شیرهای فشار شکن باید تا حد امکان نزدیک مخزن نصب شده و روی خط آب سرد نصب شوند. شیرهای فشار شکن کاربرد زیادی ندارند، اما در جایی که از آنها استفاده می شود هدف مهمی را دنبال می کنند.

  1. ایمنی اضافی را فراهم می کنند

ایمنی چیزی است که برای بسیاری از ما مهم است. ما همیشه به ایمنی فکر می کنیم و دائماً در فکر راه های جدیدی برای ایمن سازی چیزها هستیم. شیرهای فشار شکن برای محافظت از سیستم در مواقع اضطراری مورد نیاز هستند و اطمینان حاصل می کنند که آب می تواند به طور ایمن تخلیه شود. آنها برای محافظت و ذهن نصب شده اند.

شیرهای فشار شکن از قبل با پوند در هر اینچ مربع (PSI) تنظیم شده اند. تنظیمات میدانی توصیه نمی شود، اما در صورت نیاز، به منظور اطمینان از ایمنی، باید آزمایشی انجام شود تا بررسی شود که تنظیمات تغییر یافته همچنان اجازه می دهد تا فشار به ظرفیت کل سیستم کاهش یابد. اگر این کار انجام نشود، می تواند آسیب جدی به سیستم و افراد وارد کند. امیدواریم که شیرهای فشار شکن هرگز مورد استفاده قرار نگیرند، اما چرا ریسک کنیم؟ اگر ایمنی نگرانی اصلی شماست، نصب شیر فشار شکن دهنده کار اطمینان بخش خواهد بود.

شیرهای فشار شکن محصولی ساده هستند که در صورت نصب می توانند نجات دهنده واقعی باشند. اگر مخزن فشار دارید، ممکن است ایده خوبی باشد که یک شیر فشار شکن تهیه کنید که برای شما و استفاده شما بهترین کار را داشته باشد. آموزش در مورد محصولاتی که برای کمک به شما طراحی شده اند، در نهایت می تواند در وقت شما صرفه جویی کند، در درازمدت باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود و از شما محافظت می کند و همه را ایمن نگه می دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *